2011年4月15日 星期五

深切懷念.....文少

各位,香港BLOG界的明星、網壇的霸主----------我們尊敬的文少.....嗚嗚...已經離開我們...................................................................2個禮拜了!

他最後一次露臉是3月28日,留下了一篇批評爛書的好文,然後.......後後就........嗚嗚.........

文少一生嫉惡如仇、義膽包身、鋤奸滅妖、平易近人、和藹可親,帶給我們很多歡樂很多的智慧很多的啟迪,雖然我和他沒有深交,但一直江湖深慕,最近有機會和他一起摸過G點,真是深慶平生.......可惜...可惜.......

我深深地懷念文少,實在是因為我看到他在09年寫的這篇文章:討厭方大同,一時之間,我的知己情結反應完全出晒泥!因為近日這個發瘟仔方大同又出新歌,叫〈好不容易〉,一開頭我還以為他又要翻唱MJ,因為完全是MJ名曲BEN的INTRO,但沒想到這個方大同又抽MJ水,今次睇怕連"向MJ致敬"的聲明都慳番!我真係好想好想爆粗問候這個令人討厭的方大同呀!

文少呀,返來喲~~~~~~~~

6 則留言:

Allie 提到...

喂,睇到呢個題目嚇到個心勃勃跳,真唔真咖?文少離開我哋????

請你講清楚d... 唔該!

我仲系度等佢d新文章呢,佢應該年紀唔大,出左乜事呀?

等候回覆

不執 提到...

很懷念他那團火

oh 提到...

文少
你睇下人家幾擔心你?
快點蒲頭啦

文少 提到...

我未死﹐唔洗寫悼文﹐OK﹖
你想玩G點﹐我就寫返篇插得太遲﹐OK﹖
問題係﹐我唔小心又開多左條戰線﹐又有機會唔小心得罪晒全球教徒﹐同時51就會搞最低工資﹐我又要同福利主義信徒開炮
呢個四月﹐真係吳德嫻。

oh 提到...

辛苦晒

不執 提到...

濶別兩星期,依然有火,文章依然沒變......