2011年5月1日 星期日

農奴叫我多聽歌

老實說,一直以來和我駁嘴的農奴我是並不多放在眼內的,因為她們一般都比較天真無邪,比較容易打發。但新來的阿jeff就不同了,單看氣勢已經----------來來來,大家學野---------


我會聽自然捲, 薩頂頂, 蘇打綠, 間唔中聽下演奏會, 唔通一聽農夫突然就會變反智? 呢個邏輯都要跟ohce   (按:原文如此。JEFF行文時常有短路情況出現) 
lady gaga 著住底褲拍mv, 我又會睇, janis ian, suzanna vega, U2既反戰歌我又會聽. ( 斷估ohce兄聽歌咁多, 應該都識掛)
日日只係執住一兩句歌詞挑挑剔剔, 聽多歌先再講啦. 
錢多冇地方駛, 買隻農夫支持下先, 買番黎擺都捧下場.
嘩!個個我都唔識咁濟呀陰功!我真係即係有點熬底!不過,志雲大師的金句在這時候發揮了作用:依個時候最緊要唔好驚,唔好亂!係,這個jeff係就係聽好多歌,不過並不代表任何野架喎!我地成日都見到好多人旁征博引,讀鬼咁多書,左一本右一本,拋到嘴軟,但並不代表他們有什麼思想,有什麼創見,好點說是離開了書本說不了話,更壞的是人云亦云!

當然,其實我都好鐘意D博識多聞既勁人NAME DROPPING , 因為有時真係會袋到野落袋!不過阿JEFF哥哥這裡的SHOW OFF到了最後變成「爆屎渠」,真是令人有點可惜。

為什麼說是「爆屎渠」呢?因為為了表示自己胃口好,腸胃好,阿JEFF哥哥竟然在最後隆重欽點了農夫入籃!天阿,莫非要為了和我唱反調,JEFF竟然要這麼大犧牲?何必呢?

不過阿JEFF為了堅持自己的理念,又真係咁多錢,我冇理由發對他去聽農夫買農夫的,不過如果阿JEFF咁偉大,乜都聽,希望他可以支持埋WILLIAM HUNG,支持埋顏福偉,的士陳,少爺占,夏金城........................喇。

JEFF呀,記住,百花齊放不能夠單買農夫的!如果還有錢剩,我還有很多認為是垃圾的東西推介過你!

好了,說到這裡,我先不質疑JEFF哥哥的品味,因為他的邏輯問題更大!
點解農夫冇才華就要消失? 全香港從事娛樂事業超過一半人都係冇才華, 係咪都應該引退??? 農夫幾時俾人委任做教育局長, 要作育英材?唔通係問責官員所以要引咎消失???
一次又一次地,來和我拗頸的人總是表面上撐農夫,實質上就是繞個彎來證明我的說法!真是服了你們囉!

嗱,農奴們,認住這個JEFF,他剛剛加入成了農奴一分子,但他說到明農夫冇才華,買他的碟也只是錢多拿來擺!你們有沒有人家那麼有錢,又那麼有免疫力先?

12 則留言:

文少 提到...

人地話你聽歌少﹐就真係無話錯你la﹐例如你提到我心愛的顏福偉﹐但你竟然唔提亞洲神童章魚城wor...章魚城係一個好有heart的唱作人來的(笑)
同埋﹐愛多八十年真係好好聽ga﹐睇完個MV之後感覺真係好high的﹐你真係會想打爆部電視ga~~(真)

oh 提到...

文少
你宜家夾埋農奴入我咁我囉喎?
乜我有話我聽歌多咩?
不過,你睇唔到我有省略號的嗎?
章魚城在那裡游緊水呢
文少呀
好野梗係留番俾自己架啦
隨便拿來曬架咩?
你話係咪先?

文少 提到...

1.入你的話﹐係無笑容的(笑)
2.章魚城係一個偉大的歌手﹐你將佢劃入省略號﹐係對佢的一種侮辱(笑)
3.尤其係你大篇幅幫農夫做曲線宣傳的同時﹐竟然將一個香港唯一的主旋律唱作人﹐劃入省略號﹐絕對係自絕於黨自絕於人民反黨反社會主義﹐違背廣大人民的根本利益...(下省一萬字)
有耳的棺材﹐已經解凍我的屍!(爆)

oh 提到...

把他介紹給農奴,才是對他的侮辱呢
另外
香港有不是非主旋律的歌手/唱創作的麼?

文少 提到...

咁要睇你「主旋律」係咩定義啦~~
我講的「主旋律」﹐是大陸網絡用語那個定義。

jeff 提到...

嘩, 得ohce兄記住小名, 深感榮幸. 賤名一個, 不記劬罷. 反正跟ohce一樣講完又唔駛負責任. . 好彩係ohce兄叫人記住我個名, 換轉係第2 個真係擔心個人安全. ohce隨便寫寫罵罵都可以三,四十篇而對象係同一個人, 真係好隨便

我不會曲線批評, 本人粗人一個, 只懂直線大力抽插, 只因ohce兄經常雙腿開張, 害我春心蕩漾, 委屈了ohce兄要慌亂雙手掩護後庭.

唔該攪清楚, 由始至終, 農夫既歌曲水準我冇興趣評價, 可能你用第3 隻眼睇到, 留番你自己日日咬文嚼字. 農奴? 我喜歡做性奴多d.

怪錯了ohce, 原來ohce 要既係主旋律好歌手, 好歌手而非主旋律ohce 一定不屑一看, 有沒有聽過潘迪華姐姐跟新一代歌手合輯??? 有沒有聽李端嫻跟陳珊妮的拜金小姐? pancake? my little airport? 係冇定係有人唔知?? 什麼係主流? 人地冇上電視, ohce.邊有興趣聽, ohce睇勁歌金曲超級巨聲星光大道期盼有主流好歌手表演吧.....當21世紀youtube一個mv可以有幾千萬人, 連真人都不用出現既音樂世界, 還有主流非主流之分??? 等好歌手出現不如自己上網找下喇, 明明呢個世界有廣東菜, 有魚翅有日本菜, 西餐唔食, 偏偏ohce 只喜歡停留係麥當奴找營養豐富既午餐?

有時間批評, 不如正面推介下音樂好過喇.

Jeff 提到...

咦, 被人del 左我既comment, 可能唔小心吉到ohce 兄既G 點整痛佢. sorry 囉


既然人地唔玩得, 我都算喇, 無謂要人難做. 呢度只可以一言堂. 由得佢寫多一百幾十篇農夫繼續自慰.

ohce隨隨便便寫當然唔會令農夫退出樂壇, 但我隨隨便便寫就落得被人del, 真係同人唔同命.

不過我有個習慣, 鐘意copy 低自己寫既野, 有機會都會發表番個段comment都好喎.

幫你谷人氣你都應該請食飯, 不過你請我都未必得閒食. 我好忙架.

Jeff 提到...

咦, 被人del 左我既comment, 可能唔小心吉到ohce 兄既G 點整痛佢. sorry 囉


既然人地唔玩得, 我都算喇, 無謂要人難做. 呢度只可以一言堂. 由得佢寫多一百幾十篇農夫繼續自慰.

ohce隨隨便便寫當然唔會令農夫退出樂壇, 但我隨隨便便寫就落得被人del, 真係同人唔同命.

不過我有個習慣, 鐘意copy 低自己寫既野, 有機會都會發表番個段comment都好喎.

幫你谷人氣你都應該請食飯, 不過你請我都未必得閒食. 我好忙架.

oh 提到...

jeff呀
第一,不要老是賤視自己
第二,不要高估自己

可以的話
食完藥再來和我說話
因為我覺得你真是有點精神失常的危險

BLOGGER有個可愛的地方是
它有個垃圾留言功能
你的留言可能不幸符合了某些條件
所以去了哪裡

放心吧
你應該還未能叫我動手刪你留言

另外
如果有天你想夾尾巴走路
隨便得架啦

我會告訴大家你冇假放
明架喇

文少 提到...

阿Jeff呀...插口講句
插人呢﹖要騷著癢處

我認為﹐ohce一向的主要抨擊對象﹐就係香港主流樂壇﹐認為香港主流樂壇蜀中無大將。

如果有錯﹐請ohce指正。

你即使講到去原生態非主流粵劇崑曲有幾多好物﹐都係無意思的﹐因為唔關香港主流樂壇事﹐OK﹖

至於blogspot個食留言功能﹐太痴線了。所以我用返sinablog﹐否則晨早搬竇啦(怒)

Samson 提到...

em ... I think Jeff won this time !! hahaha

oh 提到...

tell me WHY~~~~~~ (singing)