2011年4月27日 星期三

文少‧天真‧農奴

雖然文少厚顏無恥地否認自己是個天真的人,但種種證據顯示,他不止天真,簡直天真得過份。

你看他寫懷念舊女友的文章,幌子是成人話題,但這哪裡是成人話題哦,談論女生胸部大小也算成人話題?文少還故作大男人,說自己不喜歡飛機場,而且他不相信有"男人不喜愛童顏巨乳",這是什麼話呀,真是!在這裡,文少無疑暴露了那種常見於懷春少男對於暴乳的迷戀,小孩子一般都比較喜歡大胸脯,這是沒有疑問的。


不過,另一方面,文少又認為「大/小」並沒有什麼分別,"不是重點"!
對我來講﹐「部份」是「大部份」還是「小部份」﹐從來不是重點。重點是有沒有方法﹐令那部份沒公德的中國人﹐有公德一點。//
 解決方法至係重點﹐無辦法﹐比你知道有幾多中國人無公德咪得個知字﹖有實用呀﹖
你看你看,我就不信有人真認為「大/小」是沒分別的!因為那是絕對影響解決方法的!


在這裡,我們終於發現,文少的天真實在是有理由的,那是因為,對於「解決方法」,原來他根本不知道--
我就諗唔出啦﹐大陸連普及教育都未有資源搞﹐窮困省份人均收入先得一千人仔﹐內政民生問題多籮籮...要處理都處理D務實問題先啦﹐幾時輪到公德意識呢D咁虛幻嘅野﹖況且﹐比我諗得出﹐我係國家主席啦﹐幾時輪到胡錦濤做﹖(笑)
所以你說,文少是不是很天真?當然,他的天真是很可愛的!而且沒有什麼害處!但有些人的天真就很值得批判一下----以下是一個引例,一個天真的讀者看天真的文少寫〈ohce愛農夫〉回應:

我從沒聼過他們的歌, 估計也不能吸引我. 不過, 對高的那個, 挺佩服, 因爲他的中文水平高, 是個飽讀詩書的人:)

[引用] | 作者 嚴明 |
嚴明小姐應該是文少的忠實fans,「天真性」十足。為什麼呢?因為她根本就"沒聽過他們的歌",但卻知人家的中文水平高,而且還是個飽讀詩書的人!你說要不要命?

莫非她判斷那個連名字都叫不出是什麼的人中文水平高,憑的,就是他夠「高」?

拜託吧,嚴明姐姐或者農奴們,如果你們要崇拜天真,去拜文少吧!我比較信得過他!因為........................他應該不會勾引你們.................也不會叫你好好讀書!

16 則留言:

Jeff 提到...

真是不能得罪閣下.

只要是閣下認定是錯的人和事, 閣下一定年年月月日日咬住對手唔放. 務求要對方扯旗投降. 這種非敵即友的態度, 疾言厲色, 敵人還是逃之夭夭算吧.

農夫蒙得閣下日以繼夜既提點,還冥頑不靈, 理應開記者會宣告退出樂壇.

如果呢個世界多幾個OHCE多好, 免得順得哥情失嫂意, 冷落了羅力威同方大同, 沒有你日夜鞭策, 恐怕惴惴不安, 不知如何是好.

閣下閱歌無數, 相信音樂造詣已達天人合一的境界, 希望可以抽少許作詞編曲之心得. 又或者分享閣下個人作品, 讓一眾無知小輩學習, 別人花了數個月的心血在高人面前是如此不值一晒, 敢信閣下一定能在彈指之間便能作出傳頌於世, 毫無挑剔的樂曲.

究竟是摘善固執, 還是滿足追殺的快感? 還望指點.

oh 提到...

JEFF?好像有點熟

是不是之前逃過夭夭呀你?

你係咪農奴先?

Jeff 提到...

乜唔同意見就一定係農奴? 我又係OHCE身上學到野.

咦? 有D似紅衛兵, 難怪有文化大革命....非友即敵, 非友即敵...
對不起, 我想得太多. 我小小蟻民如何值得OHCE 日日一篇扑去 撚(打錯字)教化一番....

Jeff 提到...

我而家睇閣下BLOG 當睇真情一樣, 有一日如果你唔再講農夫, 我驚我生活冇晒目標...希望你當做善事, 日日寫落去, 寫到佢地退出樂壇,要佢地寫悔過書直認無知冇料為止....為香港樂壇出一分力.

希望你唔好放棄, 地球需要一D正義超人, 不厭其煩講道理. 拯救無知樂迷.....

NC 提到...
作者已經移除這則留言。
NC 提到...

個人幾鍾意睇閣下既文字, 因為幾有幽默感, 連續睇幾篇都唔會覺得悶, 或者沉重, 或者要用好多腦筋先睇得明

但有個問題...真係好想講...

唔好再講文少喇, 須知道呢條友自瀆, 興奮到可以寫5000字歪論配搭高深名詞, 好似好權威咁去解釋一樣野, 睇完真係好勊, 仲要睇幾次先明白佢講乜春...

ohce兄, 何必呢~

無謂浪費閣下既幽默文采, 不如抽離一下, 唔好理佢啦

衷心覺得閣下文筆不俗, 請努力

G

Jeff 提到...

G 兄, ohce兄 唔可以留手, 唔可以輸, 這樣會令fans失望. 留手只會讓惡勢力漫延, 打擊敵人是ohce兄畢生既使命.

oh 提到...

JEFF,
你是不是有病呀?
誰的FANS失望呀?

文少 提到...

好明顯Gino係睇唔出我地係玩緊唱雙簧啦﹖
btw﹐你既然覺得我D文係起機文﹐我都覺得你好變態下﹐我就從無興趣睇人打飛機啦。

文少 提到...

Jeff﹐我反而好希望ohce咬住我唔放﹐如果佢真係咬住唔放的話。
btw﹐有一點我十分贊成ohce的﹐就係農夫真係唔掂。我地唯一分別在於﹕我覺得農夫劃入膠都費事比的境界﹐ohce就以派膠比農夫為樂。
最衰都係ohce﹐搞到我唔小心派左一次膠比農夫。

文少 提到...

ohce﹐一篇遊戲文章你都可以借題發揮到如此地步﹐你真係勁。
btw﹐對於你用呢篇文向我致敬的行為﹐我收到了﹐哈哈。
不過無論點講﹐你都係愛農夫﹐你都係隱性農奴gala(笑)

oh 提到...

文少
借題發揮是幌子而已

文少 提到...

//借題發揮是幌子而已//
我知﹐重點一定係話嚴明係女人。
我覺得﹐你認為嚴明係女人真係好有創造性﹐比起「江澤民創造性地發展馬克思主義」更神奇

oh 提到...

乜唔係架?
該煨囉!

文少 提到...

//乜唔係架?//
我都唔知﹐你問adam鄭啦~~(閃)

oh 提到...

妖~