2010年12月14日 星期二

少爺占現象初探

嗱,如果我說得不對,各位朋友可以隨便反駁,因為我可以說是香港blogger裡面最願意接受批評的..............基本上什麼粗口啦、謾罵呀、錯字連篇的、邏輯混亂的,上至名牌大學生下至小學雞,我都一概無任歡迎,絕對不會將這些留言刪除。

原因除了我心胸廣闊心地善良,不忍心將別人的言論和發泄的自由胡亂握殺,另外當然是些留言常常可以令我反思更多,看得更多,兼且常令我很開心。雖然有些修養不太夠的傢伙是可厭一些,粗俗一些,但我完全不以為忤,因為他們越是無禮,基本就越是證明了我的觀察十分準確。

你好比說我批評少爺占,初時有個外國名牌大學生阿JJ君還可以說話,我曾經一度因為他耐心地告訴我少爺占敢言而驚喜,他又教我如何理解少爺占的詞,我指出"剛想開口但是又怎麼折返"這句是"爛燈膽歌詞",他就解畫:
其實你係咪理解唔到占爺尐詞
剛想開口 但是 又怎麼(因沒膽而)折返
嘩!雖然當時覺得好像有些人解林夕那首〈櫻吹雪〉一樣,解完等如無解,但我還是深受感動,因為那種感覺就好像是被一個天真無邪的小孩子捉住手教你寫他新學會的字一樣!

所以,我一直在期待着阿JJ回來,他答應過我好好和我說說說少爺占的好野,不過,至今去如黃鶴,箇中因由我就不好猜測了,但隨之而來的一群小狗汪汪叫的就頗為令人失望了,你看看有位阿K君寫什麼:


你唔熟悉少爺占唔緊要
但系你唔需要咁樣呀
你唔鐘意少爺占都唔緊要
佢得罪你啲咩
殺你老豆呀
做人洗唔洗做到咁負能量
如果你系有料
唔洗響呢到講啦
你只系識響到嘈
有料就去左做DJ
去作詞
你做唔做到呀
做到 咪響到打囉
成個blog都系響到醜化明星
你咁唔鐘意香港果啲
你咪唔好響香港住囉
你日日都會響電視電腦見到呢啲明星架禾
咁你咪唔好睇囉
咁Q多野講
同一套邏輯他還再寫多次:


你咪響到講呢講路啦
收皮啦你
你咁勁
去左商台做DJ啦
去左開show啦
做mc啦
洗鬼響到嘈咩
廢柴
哈哈!你咁勁去左商台做DJ啦!!

 唉!這位K哥仔呀,看來少爺占沒教你什麼哦,老老實實,有沒有索K的習慣先?不過如果你肯聽我勸你一句,我看以你的資質和能力,根本不用去拜少爺占呀,給點信心自己吧,論搞笑,論騎呢,論一輪嘴mc style,論不用腦DJ風格,根本你已萬事俱備,夠料響朵了,不要再跟在少爺占屁股後面了,去吧..........





沒有留言: