2011年1月17日 星期一

農夫的笑料

嗱,我一向都覺得有什麼偶像就有什麼fans,所以,我一直都將批評農夫的文章視為一種試驗,我想睇下到底農夫的fans們是些什麼人,以下就是一些呈堂證物,老師們看了就千萬要小心點好,千萬不要再讓學生聽農夫了。不是因為他們粗口爛舌,也不是因為他們蠢蛋,而是因為他們和農夫一樣,都實在太虛偽了!

你想想看,農夫循循善誘苦心婆心的教他們真善忍,又話他們的歌多有教育意義,你看教出個什麼來?所以我一早已經說了,農夫看起來正經八百說道德經,其實骨子裡只是因應市場需要做拆家而已!

當然,其實農夫能夠吸引一些喜歡接近牛糞爛泥的fans我是一點都不奇怪的,比較令人可嘆的就真是有人很認真的告訴我,喜歡農夫的真的不只是小學生,有些上過大學的人又很認真的表示,"多功課做真係會喊"的,又有些人很真心的說,農夫"遠比d粗掣濫做o既情歌好好多"......

本來,我是很樂意和農奴們辯論一下農夫的歌到底是好還是不好的。不過我相信農奴們護主心切,是不會有這耐性的,而且他們應該除了謾罵之外,應該是沒有什麼能力幫農夫的作品寫賞析的。


好了,以下是農奴留言粗選,請各位農奴們各自認領:



收皮啦你;你識條春咩?你咁撚勁你作1首歌呀笨!聽完人地d歌又要係度噪!你真係以為自己好勁咩?人地作歌關你7事? 作左出黎又唔係俾你1個人聽!人地識欣賞你唔識呀仆街!不知所謂個個係你囉!番鄉下食牛屎啦死佬!


[引用] | 作者 你老母

你咩事呀你!?
得閒冇野做係度談論C君呀農夫d歌,
人地點唱關你得事呀!佢地又唔係特登要唱比D miss聽!!又冇人叫你係學校一定要播農夫嫁!可以唔聽可以唔播嫁麻!又唔係比你一個聽,佢ge歌對我地呢個年紀ge人好有幫助嫁,係唔係一定要串爆人呀?人地又冇得罪你,佢作詞又要呷到韻,又要教到人,你試下諗依家香港有幾多個歌手會做到咁,每份歌片刀係有教導成份,又呷到韻,佢地只不過係張 D平時我地會犯ge錯誤講哂出黎,咁刀有錯!?你憑咩串人先!?你自己可以做到咩?多事八掛!!
又講番喇!咁又真係冇人叫你係學校播嫁!?又係戈D人要聽,聽完又要串佢,咁你不如唔好聽喇,佢地又唔係比你一個聽!佢地咁辛苦你唔單至冇sp佢地仲要串人,佢地係人唔係神呀!低能偶像...呢句野睇到我好火lo,你根本冇品去鬧佢地!


[引用] | 作者 Love`Fama

收皮啦; 我地鐘意農夫洗鬼佢地理咩? 懶係野咁.以為自己好勁呀?, 勁就唔該作1首令人心服既歌啦白痴仔!! 又唔明農夫既歌幾有意義! 又唔明人地作歌既態度, 農夫佢地搞gag 都唔俾, 有無病?佢地d歌能夠發人深省咪得囉 !正係識搵人地d歌詞黎數人, 自己又唔係勁, 農夫d歌可以警惕d年青人, 同埋佢地係用RAP 黎唱出黎, 佢地份人搞下笑有乜問題呢?
你真係以為自己好叻? 可以目中無人? 人地咁俾心機作首歌出黎就咪踩人地啦, 識唔識欣賞嫁? 你隻眼係咪生左係屎忽度?
再講......呀, 佢係咪唔抵得農夫咁醒目xd, d歌詞篤中左你既要害所以自咁講野呀? 正1無膽呀屎忽鬼! 低q能!! 你打得出呢篇野簡直係會挑起農夫fans 既憤怒( 包括me )
唉; 智障`


[引用] | 作者 你老母 

“農夫的fans應該都是中學生以至小學生”
^你真的了解嗎? 其實如果你有出席過農夫的歌迷會, 就不要亂下定論, 其實大部分農夫的fans都是已投身社會, 有正職和中四, 中五的學生了
blog主, 其實你大部分的言論都是在你的推測上建立的, 我不明白, 為何你還可以這麼的理直氣壯發表你的"偉論"


[引用] | 作者 奶B

寫妳d留言o既人根本自己思想未開發, 唔係話唔可以有自己立場, 唔可以批評別人, 但係呢d人以為自己好清高. 將人地首歌o既含意完全歪曲.
你又唔將c君叫你唔好食煙果幾句寫出黎?
唔同年代又唔同o既表達方式, 你唔接受o既可以聽返你認為啱你聽o既歌, 我個人認為呢類關於社會現象o既歌遠比d粗掣濫做o既情歌好好多.


[引用] | 作者 123

呢個世界有你呢D人個地球真係慘呀...
郁下就串人,人地冇咁講明係你自己一個係度亂諗野,仲有呀,佢MV戈度擺到明係比一個BB女嫁喇,你有冇腦嫁,一味只係識串人,你自己冇色心咩?唔好同我講冇,你冇ge就唔會諗到咁多野出黎喇,佢地又冇講到白一白,做咩你係刀要串人姐,唔可以互相欣賞嫁咩?每隻歌刀有佢唔同ge好處嫁喇,呢個世界冇一隻歌係完美嫁.大陸里!


[引用] | 作者 Love`Fama 

點解你認為多功課做唔會喊?
你知唔知我大學讀Marco Econ個陣
有幾多人因幾篇Essay而喊?
你知唔知個陣功課多到真係想一日有48小時?
你經歷幾多, 我唔知. 你有無經歷過依種生活, 我唔知.
但你唔好認定多功課做唔會喊依個事實, 或用未經歷過既角度去批評.


[引用] | 作者 roy

其實我覺得每一個作品都有值得欣賞的地方。
我相信"多野做到喊~"這句話大多數都曾經講過 相信佢地話 "唔駛喊"都係搞下gag姐
其實佢地用d咁簡單嘅字句係好close好易上腦
信相首歌的背後都用左時間,心思同努力ge~
不如用另一個角度睇野呀~你會發現眼前的並唔係想像中咁差姐:)


[引用] | 作者 屎屎 

你有陰謀論bo
自己唔識欣賞就仆街?
咁你都幾仆街下,一d都唔識尊重人地,正一仆街冇撚用


不知道農夫看見自己的fans如此落力替己辯護,會不會很開心呢?

沒有留言: