2011年12月28日 星期三

十(文字無力版)

人生第一次遺憾我沒有一台具攝錄功能的手機,否則繼巴士阿叔、地鐵阿叔、東鐵阿叔、電車阿叔之後,勢必熱爆全港,看過馬上讓人覺得所謂的大師阿巴斯只不過是影子,影子的影子。隆重呈獻:
 
巴士系最新潮作──巴士仔
  
10
巴士,巴士少年,巴士迷
 
9
你知唔知乜野叫9記,新記,城記呀?
係人都知架啦
 
8
你,你有冇人揸巴士架
冇,你有冇呀
 
7
喂,我投訴你地架巴士好熱呀…LH2487,哦,GM2487910分…沙田體育館
咁你地可唔可以派多d超級富豪落泥呀…
唔駛呀,我要返工
 
6
師傅呀,你架車好熱呀
你上樓上呀
唔係呀,你架車係熱狗改裝所以好熱呀,
師傅呀,你架車係咪熱狗改裝架
咁你同我問番車房呀…
 
5
坐呀,坐呀,我預留左座位俾你地架啦,坐呀
問我呀,問我呀,係宋皇台落車,轉17號,
42囉,我係何文田返工…
 
4
細路,你同個巴士司機講好熱呀
你同個巴士叔叔講好熱呀
你同個巴士佬講好熱呀
我唔想放工坐熱狗呀
 
3
你係咪佢阿媽呀,你係咪肥仔佢阿媽呀
antie,我覺得你個仔似房祖明呀,成龍個仔呀,唔係啦,春田花花幼稚園果個房祖明呀,柏林仔做架
 
2
你地砌唔砌模型架,我送架車俾你地呀,親子活動啱晒呀
我落車喇,你同我一齊落呀,我帶埋你去搭車先返工呀
 
1
尋日我俾個精神仔狂鬧呀,我頂佢個肺呀,係咁話左我十幾分鐘呀,個精神仔狂鬧我呀,autie
 
0
太初有言

沒有留言: